Feugiat nulla facilisis at vero eros et curt accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril.

Tedaviler

Karacabey Ortodonti Tedavisi

Ortodontik Tedaviler

Ortodonti nedir ? Ortodonti, çocuklarda ve erişkinlerde var olan bir takım yapısal ve/veya sonradan oluşmuş dişsel ve iskeletsel çene bozukluklarının düzeltilmesini amaçlayan diş hekimliği ana bilim dallarından biridir. Bu konuda uzmanlık eğitimi almış kişilere ise ortodontist diyoruz. Kliniğimizde ortodontik tedaviler

Karacabey Diş Tedavisi

Diş Eti Hastalıkları

Periodontoloji Sağlıklı diş eti; portakal kabuğu gibi hafif pürüzlü, diş ile olan sınırı düzgün bir hat halinde, mat ve gülkurusu pembesi renginde bir görünümdedir. Sağlıklı diş eti fırçalama esnasında kanamaz. Diş Eti İltihabı (Gingivitis) Dişler düzenli olarak fırçalanmaz ve ağız

Karacabey Diş Beyazlatma

Diş Beyazlatma

Diş Beyazlatma Nedir ? Beyazlatma, dişlerin yapısında bulunan ( yani içine sinmiş ) renklenmeleri ortadan kaldırma işlemidir. Bunun, klinikte hekim tarafından yapılan ve dişlerin yüzeylerine yapışan bakteri plakları ve diş taşı temizliği ile karıştırılmaması gerekir. Zaten beyazlatmanın başarılı olabilmesi için

Karacabey Çocuk Diş Tedavisi

Çocuk Diş Hekimliğ

Çocuğun süt dişlerinin çıkmaya başladığı 6’ncı aydan başlayarak süt dişlerinin ağızda sonlandığı 13 yaşına kadarki dönem içinde tüm diş ve ağız sağlığının tedavisi için hizmet veren bir diş hekimliği dalıdır. Çocuklarda 6 yaşına kadar ağızda sadece süt dişleri bulunur. Bu

Cerrahi İşlemler

Kişilerin çene kemiğinde, dişlerinde veya diş etlerinde normal olmayan bazı durumlar ancak ve ancak cerrahi bir müdahale ile çözülebilir. Ağız, diş ve çene kemiği üzerinde yapılması gerekli olan cerrahi müdahaleler kişinin ağız ve diş sağlığının devamlılığı açısından zorunlu ve gerekli

Karacabey Kanal Tedavisi

Kanal Tedavisi

Kanal tedavisi nedir, neden uygulanır ? Kanal tedavisi, dişteki sinir ve damarların işlevini yitirmesi sonucunda yapılan, işlevsiz kalan dokuların temizlenmesi ve yerine dolgu malzemeleri ile yeni bir yapı kurulmasını sağlayan tedavidir. Bazı durumlarda kaybedilmek üzere olan dişlerin yeniden kullanılabilmesini sağlar.